Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania reklamowa Domodi.pl

1 września wystartowała wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa modowej platformy online Domodi.pl.

– Pomimo długiej obecności na rynku, nigdy wcześniej nie przeprowadzaliśmy tak szerokich działań wizerunkowych – mówi Martyna Głowińska, Marketing i PR Manager w Grupie Domodi. – Domodi.pl po raz pierwszy realizuje wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. – dodaje.

Osią komunikacji w kampanii jest 30” spot, który jest swobodną interpretacją domu mody rozumianego jako barwna, modna i inspirująca ulica, przypominająca modowy wybieg znajdujący się przed jedną z polskich kamienic. Narratorem spotu jest Pani Krystyna – obserwatorka miejskiego stylu i trendów, uczestniczka pokazu mody, który codziennie odbywa się na chodniku pod jej oknem. Głosu Pani Krysi udzieliła Olga Bończyk. W obsadzie spotu zobaczymy także m. in. Kasię Smolińską, znaną z I edycji Top Model.

Domodi, jako lider e-commerce fashion w Polsce, doskonale wie, jak ubierają się Polacy. Swoim spotem chce podkreślić, że Polacy mają styl , potrafią się dobrze ubierać, nie boją się eksperymentów ani bardziej odważnych decyzji modowych. Dla marki prawdziwa moda to ta, którą możemy obserwować na ulicach.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcja spotu została zrealizowana we współpracy ze studiem filmowym Otofilm. Sesję zdjęciową wykonała znana polska fotografka Gosia Turczyńska.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *