Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

WE ARE THE ANSWEAR – poszukaj odpowiedzi w nowej kampanii ANSWEAR.com na SS19

Startujemy z nową wiosenną kampanią – rusz z nami w podróż po świecie trendów, stylów, modowych okazji i marzeń, które dopiero się spełnią. Znajdź własną, niepowtarzalną odpowiedź – bo przecież WE ARE THE ANSWEAR!

Nieważne, co lubisz robić w wolnym czasie, ile masz lat, gdzie pracujesz, jaki jest Twój styl i poglądy – jeśli tylko potrzebujesz podkreślić swoją osobowość, przychodzimy Ci z pomocą, bo przecież WE ARE THE ANSWEAR. Szanujemy Twoje wszystkie wybory, doceniamy Twoją oryginalność i zawsze wspieramy Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki, czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie…  W środku miasta, na plaży, w szczerym polu – zawsze i wszędzie jesteśmy dostępni dla Ciebie. Nie rozkazujemy, nie narzucamy, nie wpisujemy w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz. Czy rzucisz się w wir trendów? Czy jednak postawisz na klasykę? Zaspokoisz głód przygody? A może wcielisz się w poszukiwacza modnych skarbów?

Kilkutygodniową kampanię zaczniemy od klasyki: trencze, proste T-shirty oraz ramoneski nie tylko dla niej, ale także dla niego, przydadzą się początkiem wiosny. Później wyruszamy w poszukiwaniu skarbów, które spróbujemy upchnąć do modnej torebki. Marzysz o podróży w czasie? Przenieś się z nami do przyszłości, w której rządzi streetwear.

Sneakersy, denim, sportowe sukienki i ubrania oversize pokochają ludzie w każdym wieku, bo jesteśmy odpowiedzą na potrzeby zarówno tych młodszych, jak i starszych. Mini czy maxi? Na to pytanie już odpowiedź musisz znaleźć sama wśród setek sukienek, spódnic i wzorzystych bluzek.

A kiedy nadejdą czasy festiwali, poczujesz dzikość serca – wskakuj w szorty, kowbojki i krótki top, a potem ruszaj na wyprawę swojego życia (oczywiście w gronie przyjaciół). A może w międzyczasie wskoczysz do miejskiej dżungli, w której królują zwierzęce printy? W czasie kampanii udowodnimy Ci także, że marki premium są warte Twojej uwagi. Zobaczysz to zresztą czarno na białym w naszym spocie. Pomimo tylu wrażeń nadal jesteś głodna przygody? Nie dziwimy się i podsuwamy nasz modowy trik – w imprezowej sukience zawojujesz każde party. A wraz z nadejściem lata udowodnimy Ci, że najlepiej jest pod słońcem – zresztą, w designerskim kostiumie kąpielowym i plażowych dodatkach nie wypada się chować w cieniu. Pomożemy Ci też rozszyfrować kod koloru i wspólnie znajdziemy dla Ciebie najlepsze modne zestawy.

Nowej kampanii przyświeca hasło WE ARE THE ANSWEAR, które oznacza odpowiedź na różne potrzeby klientów dotyczące ich wizerunku i stylu bycia. Jeśli potrzebują poprawić swój nastrój, zmienić styl, wyróżnić się w tłumie, podkreślić swoją wyjątkowość, umożliwiamy im to, jednocześnie zostawiając spore pole do wyrażania własnej indywidualności. Różnorodność oferty, dostęp do aktualnych trendów, klasyki, tkaniny naturalne, ubrania i akcesoria na różne okazje – każdy może wybierać, co tylko zechce, aby jak najlepiej pokazać siebie.

Kampanii na SS19 towarzyszy spot, którego reżyserem jest Bart Pogoda – jeden z najpopularniejszych twórców wideo w Polsce. Stylizacje użyte w spocie opracował stylista Michał Kuś – prezentują one topowe trendy tego sezonu, m.in. zwierzęcy print, kolorowe garnitury, kwiaty, inspiracje latami 80. i 90. Za realizację kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *