w

Wegańskie lody od Ben&Jerry’s w Carrefour

BENJERRY

25 sierpnia w Carrefour Arkadia w Warszawie odbędzie się premiera wegańskich lodów Ben&Jerry’s (Unilever). Pierwsze smaki nowej linii to Chunky Monkey, Peanut Butter & Cookies oraz Chocolate Fudge Brownie.


Event będzie miał charakter samplingowo-sprzedażowy – klienci odwiedzający sklep w godzinach 11-14 otrzymają darmowe porcje nowych, bezmlecznych smaków. To także początek bliższej współpracy obu marek – od 25. sierpnia wegańskie Ben&Jerry’s przez pewien czas dostępne będą ekskluzywnie w wybranych sklepach francuskiej sieci (pełna lista punktów sprzedaży dostępna na stronie www.benjerry.pl). Wydarzenie wpisuje się także w obchody Światowego Dnia Mleka Roślinnego promowanego u nas przez ProVeg Polska.

Nowe warianty smakowe to wegańska wersja kultowego krówkowego brownie (Chocolate Fudge Brownie), słone masło orzechowe ze słodkimi ciasteczkami (Peanut Butter & Cookies) oraz lody bananowe z kawałkami toffi i orzechami włoskimi (Chunky Monkey) i dostępne będą w opakowaniach o pojemności 0,5l. Wegańskie Ben&Jerry’s produkowane są na bazie mleka migdałowego oraz z najwyższej jakości składników pozyskanych zgodnie z zasadami sprawiedliwego handlu. Pierwsze lody bez mleka i jajek pojawiły się w ofercie marki w USA w 2015 r. w odpowiedzi na petycje fanów i szybko zyskały dużą popularność. Ponadto wszystkie inne smaki są tworzone jako odpowiednie dla wegetarian – nie zawierają żelatyny, a mleko i jaja pozyskiwane są od szczęśliwych krów i kur z certyfikowanych, lokalnych hodowli.

Marka Ben&Jerry’s obecna jest w Polsce od początku 2017 r., a pytania i prośby o wprowadzenie wegańskich opcji lodów pojawiały się w jej mediach społecznościowych od samego początku. Do tej pory w sprzedaży dostępne było osiem wariantów smakowych – Caramel Chew Chew, Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough, Half Baked, Peanut Butter Cup, Phish Food, Strawberry Cheesecake oraz limitowana edycja Birthday Cheesecake z okazji 40. urodzin marki.

 

Informacje o agencji:

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencjąd interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Google, Nike, innogy Polska, Allegro, Dakea, Unilever, OBI, Fundacja Social Wolves. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 9 lat zdobyła ponad 180 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z Jung von Matt. Efektem współpracy jest poszerzenie doświadczeń zespołu oraz współpraca nad projektami międzynarodowymi. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów,

Originally posted 2018-08-20 12:11:55.

Napisane przez FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

10 powodów, dla których warto mieć lampę PUFF-BUFF

10 powodów, dla których warto mieć lampę PUFF-BUFF

SHOWROOM otwiera pop up w berlińskiej Galeries Lafayette

SHOWROOM otwiera pop up w berlińskiej Galeries Lafayette