-
Grudniowy numer „Vogue Polska” ma aż trzy okładki do wyboru. Na każdej – top modelka i aktywistka Anja Rubik w innym ujęciu z autorskiej sesji. „Siła kobiet” – to hasło przewodnie tego wydania magazynu. O sensie działania na rzecz praw kobiet rozmawiamy z Anją Rubik, ale też z liderką Ogólnopolskiego Strajku Kobiet Martą Lempart. To […]
-
Opublikowano w:
Nowa kolekcja Patrizia Aryton
Rozpieść zmysły Polska marka debiutuje z nową linią produktów dla Kobiet! Luksusowa, a zarazem elegancka alternatywa dla t’shirtów i dresów – taka jest nowa, limitowana kolekcja Patrizia Aryton Sensual. Odpowiednia bielizna nocna nie tylko pomoże Ci spokojnie zasnąć, ale też poczuć się wyjątkowo w domowym zaciszu. Przyjemne w dotyku projekty, delikatne dla skóry, która potrzebuje większej […]
-
Biżuteria pełni ważną rolę w stylizacji, pod warunkiem jednak, że jest w dobrym stanie. To z kolei zależy od jej przechowywania oraz pielęgnacji. Wiele ozdób – jak obrączki złote – wymaga szczególnej troski. Gdzie ją trzymać i jak czyścić, by zachowała swoje piękno i cieszyła przez długi czas? Obrączki złote i inne ozdoby – jak […]
-
Opublikowano w:
Kardigan – ratunek z ubraniowej opresji
Wygodne, ciepłe, kobiece – rzadko się zdarza, by jeden element garderoby łączył te wszystkie cechy. Kardigan, bo o nim mowa, jest teraz najbardziej hot i w myśl nowych trendów można go nosić wszędzie i (niemal) ze wszystkim! Tylko jak to zrobić, żeby wyglądać naprawdę dobrze? Podpowiadamy! Trudno o ubranie, które sprawdzi się lepiej w każdej […]
-
Opublikowano w:
Kubota z nową linią klapków Pro
Kubota, marka posiadająca w Polsce status kultowej, wprowadza do sprzedaży kolejną już linię klapków. Tym razem to Klapki Pro – robione ręcznie, przez polskich szewców, przeznaczone dlaosób szukających wysokiej jakości. To jedyne klapki basenowe robione w Polsce. Rok 2020 w Kubocie mija pod znakiem premier. Do sprzedaży wprowadzono wiele linii klapków skierowanych do różnych klientów, […]
-
Opublikowano w:
Zmiana to niekończąca się historia
Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, przedstawia kampanię Zmiana to niekończąca się historia, rozpoczynającą sezon jesień-zima 2020. Głównym przesłaniem kampanii jest akceptacja różnorodnych, autentycznych i osobistych przeżyć tego wyjątkowego roku i zaproszenie klientów Zalando do podzielenia się swoimi historiami zmian. Rok 2020, dla wielu z nas, wiąże się z istotnymi zmianami. W rzeczywistości […]
-
Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowane rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, która jednoczy wszystkie kobiety i nie tylko! Szpilki na przestrzeni lat urosły do rangi symbolu. Większość kobiet je kocha i uważa za nieodzowny element swojej garderoby. Teraz wspólnie możemy wykorzystać jew szczytnym celu – pomagając dzieciom z fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. […]
-
Opublikowano w:
Answear.com planuje debiut na GPW
Właściciel Answear.com, czołowej platformy cyfrowej sprzedaży odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej, złożył Prospekt Emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka chce zadebiutować na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Debiut planowany jest na koniec 2020 r. Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami, która działa od 2011 r. Spółka prowadzi obecnie działalność […]
-
New Balance zaprezentował kolejny film w ramach globalnej kampanii We Got Now, która wystartowała na początku roku. Bohaterką najnowszej odsłony jest biegaczka na 400 m przez płotki Sydney McLaughlin. Należąca do teamu New Balance sprinterka jest srebrną medalistką mistrzostw świata z 2019 i olimpijką z 2016 roku. Video podkreśla jak istotne jest panowanie nad sytuacją, […]
-
Oczyszczanie skóry nie tylko samo w sobie pozwala przywrócić cerze odpowiednią kondycję. Zabiegi tego typu stanowią też często wstęp do bardziej złożonych terapii gabinetowych, których celem jest kompleksowa poprawa naszego wyglądu. Nic więc dziwnego, że kuracje oczyszczające cieszą się obecnie tak dużym zainteresowaniem. Natomiast jedną z najpopularniejszych metod jest zabieg z wykorzystaniem aktywnego wodoru. Na […]
-
Opublikowano w:
Rozmowy z bohaterami projektu Vogue „HOPE”
W piątek, 11 września, w Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego w Królikarni spotkamy się z bohaterami wrześniowego wydania „Vogue Polska”. O nadziei na przyszłość porozmawiamy m.in. z Markiem i Tomaszem Sekielskimi, Katarzyną Kolendą-Zaleską, Oriną Krajewską i Dominikiem Sadochem. Dyskusje będą transmitowane na żywo w mediach społecznościowych „Vogue Polska”. Co daje nam nadzieję w trudnych czasach? […]
-
Opublikowano w:
Modowe inspiracje na lato 2020
Światowej sławy projektanci mody już w drugim półroczu ubiegłego roku wyznaczyli trendy na lato 2020. Dziś już wiemy, które z nich okazały się najgorętsze i zdobyły serca kobiet. Lato jeszcze się na dobre nie rozpoczęło, a w renomowanych sklepach już czekają promocje najmodniejszej odzieży. Na co warto zwrócić uwagę, by w te wakacje prezentować się […]
-
Opublikowano w:
Jak kupować bezpiecznie w sieci
Obecnie zakupy przez Internet stały się normą. Jak przekonać się do e-sklepów i zadbać o swoje bezpieczeństwo w internecie? Oto bezpieczne praktyki, dzięki którym zakupy w sieci staną się przyjemnością i szybkim, codziennym nawykiem. Ostatnie miesiące: czas pandemii i izolacji sprawiły, że kupowanie przez Internet stało się częścią codziennego życia. Trzeba przyznać, że zakupy online […]
-
Obowiązujący dotychczas zakaz wychodzenia z domu w wielu przypadkach odbił się na naszej kondycji fizycznej. Dużo prościej było udać się na spacer do kuchni, po słodką przegryzkę, niż głowić się czym zastąpić hantle z siłowni, mając do dyspozycji tylko przedmioty domowego użytku. Powoli wracamy do znanej nam rzeczywistości, co wiążę się również z możliwością uprawiania […]
-
Monika Jagaciak i jej córka Mila na okładce nowego numeru „Vogue Polska”. Topmodelka po półtorarocznej przerwie od świata mody powraca na łamach polskiej edycji magazynu. Zdjęcie Moniki Jagaciak z dzieckiem przy piersi wydało się nam najstosowniejsze na okładkę. I bardzo aktualne. To opowieść o bliskości mimo ograniczeń. Chociaż nie da się ani na chwilę zapomnieć […]
-
Czas kryzysu weryfikuje. Branża modowa, jako jedna z wielu stoi przed nowymi wyzwaniami. Przyszłość jest niepewna, a każda wydana złotówka jest przez nas dokładnie przemyślana. W obliczu masowych zwolnień, upadku przedsiębiorstw i globalnej katastrofy ekonomicznej, ubrania wydają się być na szarym końcu naszych codziennych zmartwień. Marki modowe zmieniają plany i długofalowe strategie – szybka moda […]
-
Opublikowano w:
Jesteś zerotypowy? Zalando żegna stereotypy
W swojej wiosennej kampanii Zalando porusza temat stereotypów, jednej z największych przeszkód w różnorodności i wolności. Idea polega na pożegnaniu nieaktualnych i przestarzałych stereotypów i zapełnieniu ich miejsca nowymi, pozytywnymi sformułowaniami. Zalando tworzy nowy termin Zerotyp (ang. Zerotypes) i zaprasza odbiorców do świata, w którym króluje wolność i otwartość. Pełna pozytywnych emocji, odważna i wesoła […]
-
Zegarki są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych. Trend ten wyraźnie widać nie tylko na światowym, ale również na polskim rynku. O coraz bardziej świadomym podejściu do dóbr luksusowych, w tym rosnącym zamiłowaniu Polaków do ekskluzywnych czasomierzy, przekonana jest najstarsza marka jubilerska w Polsce. W.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w […]
Mobile version
Now you can ready DailyChirps on every device you want!
-
Opublikowano w:
SHOWROOM.PL z własnym podcastem
Marka SHOWROOM.PL uruchomiła własny podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Za realizację projektu odpowiada agencja Słucham. Podcast jest częścią platformy komunikacyjnej „Mamy tyle wspólnego”, wokół której skupiają się działania prowadzone przez markę. W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. Podcast poprowadzi Joanna Okuniewska, autorka popularnych podcastów „Tu Okuniewska” oraz „Moje przyjaciółki idiotki”. Pierwszy odcinek został […]
-
Dnia 6 listopada 2019r. odbędzie się spotkanie informacyjne dla polskich marek zainteresowanych udziałem w międzynarodowych targach mody COTERIE. Zapraszamy wszystkie marki z segmentów takich jak odzież, obuwie, akcesoria, biżuteria, które są zainteresowane rozwojem i ekspansją na rynek U.S.A. oraz na pozostałe rynki zagraniczne. O targach mody COTERIE: Poznaj COTERIE: najważniejsze światowe wydarzenie na rynku mody odbywające […]
-
Decyzją Norweskiego Komitetu Noblowskiego tegorocznym laureatem Pokojowej Nagrody Nobla został premier Etiopii Abiy Ahmed. Do tej pory spośród ponad 300 nominowanych za najmocniejszą kandydatkę uważana była sławna, 16-letnia szwedzka aktywistka klimatyczna Greta Thunberg. Komitet Noblowski przekonał się już, że przyznanie pokojowego Nobla za budzenie świadomości, a nie za rzeczywiste osiągnięcia nie jest wystarczające. Poza tym […]
-
Fotografie Davida LaChapelle’a do nowego kalendarza Lavazza 2020 tworzą hymn odnalezionej więzi Człowieka z Naturą, przybierając formę wizualnej symfonii elementów ziemskich żywiołów. Piękno, po raz kolejny, pozwala na nowo odkrywać świat. Wenecja, 4 października 2019 r. – Kluczem do nowych zdjęć Davida LaChapelle’a do Kalendarza Lavazza 2020 stała się poezja. Jako jeden z najważniejszych mistrzów […]
-
Opublikowano w:
Misha – nowe miejsce na zakupowej mapie Warszawy
Nikomu nie trzeba przedstawiać warszawskiej ulicy Mokotowskiej. Słynie ona z przepięknych kamienic, wielu stylowych butików, jak i przytulnych kawiarni, gdzie można spędzić przerwę podczas zakupowego szaleństwa. Z końcem sierpnia do obowiązkowych punktów na modowej mapie stolicy dołączył butik polskiej marki odzieżowej – Misha, położony przy ulicy Mokotowskiej 45. Misha to polska marka odzieżowa, która istnieje na […]
-
Opublikowano w:
Nowa kampania reklamowa Domodi.pl
1 września wystartowała wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa modowej platformy online Domodi.pl. – Pomimo długiej obecności na rynku, nigdy wcześniej nie przeprowadzaliśmy tak szerokich działań wizerunkowych – mówi Martyna Głowińska, Marketing i PR Manager w Grupie Domodi. – Domodi.pl po raz pierwszy realizuje wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH […]
-
Ładne widoki, urocze zwierzęta i sportowe samochody. To jedne z popularniejszych motywów, które możemy wybrać, kupując kalendarz. Kiedy jesteśmy przedsiębiorcą i chcemy wykorzystać ten użyteczny gadżet jako reklamę naszej firmy, umieszczamy na nim logo i nazwę własnego biznesu. A przecież kalendarz reklamowy nie musi być nudny! Podpowiadamy jak ugryźć ten temat, aby wyróżnić się na […]
-
Opublikowano w:
Konkurs Embro x Kubota „Zaprojektuj Kuboty”
Kubota razem z Embro, zaprasza do udziału w konkursie, w którym można zaprojektować Kuboty Premium i napisać z nami kolejny rozdział legendy klapków Kubota! Kubota jako polska marka, posiadająca silną i oddaną społeczność, wsłuchuje się w jej potrzeby i wspierając idee otwartości, swobody oraz tolerancji zaprasza do współtworzenia kultowych klapków w duchu hasła „Kubota to nie klapki, […]
-
Od 29 sierpnia zapraszamy wszystkich na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań w Placu Unii. Cykl ten to wyjątkowe targi, na których rodzimi producenci mogą zaprezentować swoje produkty lokalnej społeczności. Każde wydarzenie jest też okazją do nabycia wyjątkowych produktów oraz poznania twórców, którzy za nimi stoją. Świetny pretekst do odświeżenia swojej szafy Mokotowskie Spotkania popularyzują rodzimych twórców […]
-
Opublikowano w:
Festiwalowe lato w modzie
Festiwale muzyczne – szerzące się szczęście i niespotykana energia bijąca od ludzi, którzy spotykają się w tym jednym specjalnym miejscu. Wszystkie te wyjątkowe elementy muzycznych dni zainspirowały markę ANSWEAR do stworzenia kampanii „Festiwalowe Lato”, która wplata modę koncertową do codziennych stylizacji. Nowe odsłony klasycznych elementów odzieży i niepowtarzalna personalizacja stylizacji to tylko nieliczne cechy, jakimi […]
-
Opublikowano w:
Stroje kąpielowe - modne kroje i wygoda noszenia
Wakacje już zapukały do naszych drzwi, a wraz z nimi fala upałów. Czy jesteśmy na to gotowe, czy nie – przyszła pora na zakładanie strojów kąpielowych! Które z nich już teraz są przebojem sezonu? Które są ponadczasowe? Jak się nosić modnie i wygodnie, nawet na plaży? Podpowiadamy! Stroje kąpielowe – co już stało się przebojem […]
-
PUMA prezentuje najnowszą odsłonę projektu PUMA Talents. Jest to kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. W ramach pierwszej odsłony projektu Daria Zawiałow, ambasadorka programu i marki, zaprosiła do współpracy dwóch artystów – Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Efektem tej kolaboracji jest wspólnie nagrana piosenka Czy Ty słyszysz mnie? i […]
-
Opublikowano w:
Wyprzedaże 2019: przewidywania i tendencje
W tym roku sezon wyprzedaży i sezonowych rabatów wystartuje około 20 czerwca i potrwa do połowy sierpnia. To intensywne półtorej miesiąca nie tylko dla konsumentów. Jest to okres wytężonej pracy sklepów i marek. Wśród wyprzedawanych kolekcji znajdą się, jak co roku, najmodniejsze sukienki, okrycia wierzchnie, stroje kąpielowe czy dodatki. Apetyt rośnie w miarę jedzenia Na […]
-
Opublikowano w:
Idealne obuwie na lato
Letnie stylizacje wymagają szyku, ale i wygody. Podstawą są dobre buty – z jednej strony widzimy ich mnóstwo, z drugiej nie potrafimy wybrać. Buty na lato mogą być problemowe, zwłaszcza dla osób o szczególnej wrażliwości skórnej – obtarcia, pęknięcia, pęcherze i odciski to duży kłopot i długotrwałe kuracje. Podczas zakupów warto zwrócić uwagę na kilka […]
-
Opublikowano w:
Polecane stylizacje – lato 2019
Tego lata na uwagę zasługują wzorzyste sukienki, kwiatowe motywy, ażurowe wykończenia i klasyczny jeans. Jakie zestawienia proponują nam najlepsi producenci? Warto zapoznać się z topowymi trendami! Odważne wzory i mocna kolorystyka W sezonie letnim 2019 polecane są sukienki z nadrukami, o luźnym kroju pełnym falbanek i kokard. Popularność sukienek maxi nie słabnie, pojawiają się jednak […]
-
Zakupy z każdego miejsca na świecie i o każdej porze dnia – sklepy internetowe coraz bardziej zyskują na popularności. Pozornym problemem dla potencjalnego klienta może być jednak dostawa na czas i wygodne opcje przesyłki. Jak wygląda to w przypadku największych sklepów online z branży fashion? Branża e-commerce ciągle aktywnie się rozwija, a wszystkie jej działania […]
-
Zastanawiasz się czasem, o co w tym całym ekologicznym stylu życia chodzi? Czujesz się zdezorientowany i zmęczony, gubisz się w gąszczu porad i niejasnych wskazówek, przytłoczony ilością wiedzy, którą miałbyś przyswoić? To najprawdopodobniej symptomy ekogorączki. Na ratunek przychodzi Areta Szpura i pierwsza w Polsce Poradnia Ekologiczna! Autorka książki „Jak uratować świat?” wraz z Wydawnictwem W.A.B. […]
-
Startujemy z nową wiosenną kampanią – rusz z nami w podróż po świecie trendów, stylów, modowych okazji i marzeń, które dopiero się spełnią. Znajdź własną, niepowtarzalną odpowiedź – bo przecież WE ARE THE ANSWEAR! Nieważne, co lubisz robić w wolnym czasie, ile masz lat, gdzie pracujesz, jaki jest Twój styl i poglądy – jeśli tylko […]