• Opublikowano w:

    Sklepy Gucci zaczynają akceptować płatności krypto

    Kultowa włoska marka w niektórych amerykańskich sklepach akceptuje już płatności kryptowalutami. Akceptowane krypto bitcoin, bitcoin cash, ethereum, wraped bitcoin, litecoin, shiba inu i pięć stablecoinów powiązanych z dolarem amerykańskim. Pierwszymi sklepami Gucci, które autoryzują kryptowaluty są: Wooster Street w Nowym Jorku, Rodeo Drive w Los Angeles, Miami Design District, Phipps Plaza w Atlancie, The Shops w […]

    Czytaj więcej

  • buty sportowe damskie

    Opublikowano w:

    Jakie buty sportowe damskie są modne w 2022 roku?

    Buty sportowe damskie już od dawna są nie tylko dodatkiem do uprawiania różnych dyscyplin. Moda przyjęła je z otwartymi ramionami, podobnie jak najgorętsze nazwiska projektantów kolekcji obuwniczych. Buty sportowe damskie na stałe zagościły w stylizacjach nowoczesnych i miejskich. W jakiej odsłonie w tym roku ten model będzie królował na ulicach polskich i światowych miast? Gdzie […]

    Czytaj więcej

  • budowanie marki osobistej

    Opublikowano w:

    Jak budować markę osobistą krok po kroku? 9 kwestii, o których musisz pamiętać

    Być może dopiero myślisz o własnym biznesie, a może już prowadzisz własną firmę. Niezależnie, na jakim etapie się znajdujesz, pojęcie „personal branding” nie może być Ci obce. We współczesnym świecie znaczenie mają nie tylko produkty czy usługi, jakie oferujesz, ale i kto za nimi stoi. Właśnie dlatego budowanie marki osobistej jest tak ważne. Jaka powinna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lara Stone na okładce marcowego „Vogue Polska”

    Holenderska supermodelka Lara Stone została gwiazdą okładki marcowego numeru „Vogue Polska”, którego motywem przewodnim jest ciało. Specjalnie dla polskiej edycji magazynu wystąpiła w dwóch sesjach. Międzynarodowe edycje „Vogue’a” po raz kolejny połączyły siły pod wspólnym hasłem. Tym razem marcowe numery magazynu na całym świecie poświęcono tematom związanym z ciałem i cielesnością. To wydanie »Vogue Polska« […]

    Czytaj więcej

  • kardigan

    Opublikowano w:

    Instagram uruchamia w Polsce funkcję „Take A Break”

    Instagram rozpoczął wczoraj udostępnianie polskim użytkownikom funkcji “Take A Break”. Funkcja “Take A Break” powstała, by pomóc ludziom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące spędzenia czasu na Instagramie. Jeżeli użytkownik będzie przeglądać Instagrama przez dłuższy, określony czas, poprosimy go o zrobienie sobie przerwy. Dodatkowo, zaproponujemy ustawienie przypomnień, aby zawsze pamiętał o robieniu przerw. Przedstawimy mu również […]

    Czytaj więcej

  • jak tworzyć wartościowy content

    Opublikowano w:

    Chcesz tworzyć wartościowy content? Zadbaj nie tylko o merytorykę, ale też o odpowiednie zaprojektowanie tekstu

    Szukasz informacji w internecie, otwierasz kilka przykładowych artykułów. Pierwszy to ściana tekstu, drugi składa się ze zdań, które trudno się czyta, trzeci w ogóle nie odpowiada na Twoje pytanie. Być może każdy z nich jest efektem ciężkiej pracy. Może nawet zawiera mnóstwo przydatnych informacji. Problem w tym, że nie masz ochoty przedzierać się przez kolejne […]

    Czytaj więcej

  • Damska torebka

    Opublikowano w:

    Zakupy dla Niej – prezenty, które uzupełnią garderobę

    Sezon zimowy już w pełni, a święta i Sylwester tuż za rogiem. Większość prezentów każdy z nas ma z całą pewnością skompletowane. Jeśli jednak Twoja lista jest wciąż niekompletna i zastanawiasz się, co kupić dla Niej, lub też w dalszym ciągu nie wiesz, co na siebie włożyć, na świąteczne i noworoczne uroczystości, w poniższym artykule […]

    Czytaj więcej

  • TOMMY HILFIGER

    Opublikowano w:

    Tommy Hilfiger z kampanią Pass The Mic – jesień 2021

    Marka Tommy Hilfiger, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – przedstawia kampanię wizerunkową na sezon jesień 2021. W projekcie zatytułowanym „Pass the Mic” – „podaj mikrofon” – udział biorą Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun i DJ Cassidy. Kampania wspiera ideę, według której każdy z nas ma […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Fairtrade – sposób na odpowiedzialne zakupy

    Niemal połowa Polaków rozpoznaje znak Fairtrade, a 85% spośród nich ma do niego zaufanie. By jeszcze bardziej spopularyzować sposób na odpowiedzialne zakupy, które mają wpływ na sytuację drobnych producentów w krajach globalnego Południa, Fundacja Fairtrade Polska rozpoczęła kampanię „Wybieram Fairtrade”. Według przeprowadzonego w marcu tego roku badania GlobeScan, 46% polskich respondentów rozpoznaje znak Fairtrade podczas […]

    Czytaj więcej

  • księżna diana

    Opublikowano w:

    Księżna Diana – historia najsłynniejszej rozmowy świata

    Intymne wyznania gwiazd na łamach mediów nikogo już dziś nie dziwią. Ten wywiad był jednak przełomową chwilą zarówno dla samej Diany Spencer, jak i całej rodziny królewskiej. Za rozmowę z Martinem Bashirem, która do dziś budzi wiele kontrowersji, księżnej przyszło zapłacić bardzo wysoką cenę. Premiera dokumentu DIANA – WYWIAD, KTÓRY ZMIENIŁ WSZYSTKO 28 sierpnia o […]

    Czytaj więcej

  • back to school raport

    Opublikowano w:

    Back to School 2021: blisko 7 na 10 rodziców kupi wyprawkę szkolną online

    Sezon na Back to school to równie intensywny czas dla marek, które zabiegają o uwagę młodych konsumentów i ich rodziców w świecie offline i online. Jak wynika z badania SW Research, aż 90 proc. osób wybiera rzeczy do szkoły wspólnie z dziećmi, a 60 proc. chce zapłacić więcej za produkt, który spodoba się najmłodszym. Jak […]

    Czytaj więcej

  • puma

    Opublikowano w:

    Killian Hayes ambasadorem marki PUMA

    PUMA ogłosiła podpisanie kontraktu z Killianem Hayesem, jednym z najbardziej obiecujących młodych sportowców we Francji. Obrońca Detroit Pistons (NBA) będzie pełnił rolę globalnego ambasadora marki. Killian Hayes, urodzony na Florydzie, większość swojego życia spędził we Francji, gdzie jego ojciec grał zawodowo w koszykówkę. Killian, który identyfikuje się jako gracz francusko-amerykański, zdobył sławę w Stanach Zjednoczonych […]

    Czytaj więcej

  • jak ograniczyć ilość plastiku

    Opublikowano w:

    Jak w prosty sposób możesz ograniczyć ilość plastiku w swoim życiu i żyć zgodnie z polityką zero waste?

    W ostatnich latach świadomość ekologiczna znacznie wzrosła. Prawdą jest, że jako jednostki możemy wprowadzić zmiany, które są naprawdę niewielkie w porównaniu do wielkich korporacji, które codziennie generują ogromną ilość śmieci czy zanieczyszczeń. Nie zmienia to jednak faktu, że nawet małe kroki mają znaczenie i mogą popchnąć do działania kolejne osoby. Jednym z nich może być […]

    Czytaj więcej

  • zalando

    Opublikowano w:

    Maciej Musiałowski i Gamou Fall bohaterami męskiej kampanii Zalando

    Zalando przedstawia kampanię „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”, promującą męską odzież i akcesoria, z udziałem gwiazd z Polski i z Czech.  Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale chcieliby aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób. Bohaterowie kampanii prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają […]

    Czytaj więcej

  • jak tworzyć skuteczny storytelling

    Opublikowano w:

    Sztuka storytellingu, czyli jak tworzyć dobre historie dla Twojego biznesu

    Każdy z nas opowiada historie. Co więcej, każdy lubi ich słuchać – jest to wpisane w ludzką naturę. Historie sprawdzają się jednak nie tylko w książkach czy filmach albo jako sposób na zobrazowanie sytuacji z codziennego życia. To także świetne narzędzie biznesowe czy metoda na podzielenie się wiedzą w przystępny sposób. Aby jednak rzeczywiście wykorzystać […]

    Czytaj więcej

  • checklista współpracy z influencerem

    Opublikowano w:

    Checklista współpracy z influencerem: o tym musisz pamiętać!

    80% marketerów uważa, że współpraca z influencerami się opłaca. Nic więc dziwnego, że tak wiele osób próbuje wykorzystać potencjał tego sposobu promowania swoich usług, zdobywania zasięgów czy osiągania innych celów marketingowych. Aby jednak rzeczywiście cieszyć się dobrymi efektami, musisz dotrzeć do właściwych osób. Tutaj może Ci się przydać checklista współpracy z influencerem. Dzięki niej będziesz […]

    Czytaj więcej

  • prosto wyborowa

    Opublikowano w:

    PROSTO z lat 90. – nowa kampania marki Wyborowa

    Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań i przedstawia unikalną kolekcję stworzoną w kooperacji z PROSTO. W nowej odsłonie kampanii Włącz Tryb Spotkań marka Wyborowa wraz ze swoim ambasadorem Wojtkiem Sokołem przywołuje klimat lat 90. Dla jednych nawiązania do epoki VHS’ów i hip-hipowych kaset magnetofonowych to czasy retro. Inni odnajdą w kampanii […]

    Czytaj więcej

  • puma

    Opublikowano w:

    PUMA ULTRA 1.3

    PUMA prezentuje specjalny zestaw Eclipse Pack, w skład którego wchodzą czarne, cieniowane wersje nowego modelu butów ULTRA 1.3 i odświeżonego modelu FUTURE Z 1.2 z detalami w kolorze czerwonego słońca. PUMA ULTRA 1.3 – zostaw przeciwników daleko w tyle ULTRA 1.3 posiadają na nowo zaprojektowaną, lekką cholewkę z tkaniny MATRYXEVO z technicznymi przędzami Carbon i […]

    Czytaj więcej

qrcode

Mobile version

Now you can ready DailyChirps on every device you want!