w

Rozwój sieci sklepów Cardio Bunny i Sugarfree

cardio bunny wrocław

Właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, zapowiada rozwój sieci franczyzowej współpracującej z kanałem e-commerce. Spółka pilotażowo uruchomiła pierwszy sklep we Wrocławiu, a do końca przyszłego roku planuje uruchomić 20 placówek. Sieć stacjonarna stanowić będzie dodatkowy kanał dystrybucji.

Notowana na GPW Grupa HubStyle jest właścicielem marki kobiecej odzieży Sugarfree oraz ubrań sportowych dla kobiet Cardio Bunny. Do tej pory marki Sugarfree i Cardio Bunny były dostępne przede wszystkim w sklepie internetowym. Spółka prowadziła również dwa showroomy – w Warszawie i Poznaniu oraz współpracowała z OTCF, właścicielem marki 4F, w zakresie dystrybucji marki Cardio Bunny w sklepach 4Faces.

„Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy naszej działalności, możliwy m.in. dzięki pozyskaniu nowego inwestora, który wspiera nas finansowo i posiada bogaty know-how w zakresie zarządzania modelem franczyzowym. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć produkty. Nasze doświadczenia w obszarze tradycyjnych placówek pokazały, że jest to równie rentowna działalność co e-commerce, a lokal pozytywnie wpływa na liczbę i wartość zamówień w danym regionie. Chcemy być bliżej naszych klientek, dlatego placówki stacjonarne nie tylko będą prowadziły tradycyjny handel, ale będą też wsparciem dla realizacji zamówień e-commerce.” – powiedział Wojciech Czernecki, CEO HubStyle.

Strategia rozwoju w obszarze sklepów stacjonarnych opiera się na placówkach franczyzowych. Do końca 2019 r. HubStyle planuje uruchomić 20 punktów Sugarfree & Cardio Bunny. Rozwój sieci stacjonarnej współpracującej z kanałem e-commerce ma na celu również wzmocnienie wizerunku marki oraz dotarcie do nowych klientów.

Napisane przez FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

jakie seriale w hbo Seriale HBO

Seriale HBO, które musisz obejrzeć

black friday zalando

Kulisy Black Friday w Zalando: jak firma zapewnia klientom sprawne zakupy podczas największego święta wyprzedaży w roku?