w

„We Are The Answear” na jesień

answear

ANSWEAR.com z nową jesienną kampanią  Autumn Trends by ANSWEAR. To kolejny projekt, który ściśle nawiązuje do strategii „We Are The Answear”.

Wejdź z nami do świata mody, najnowszych trendów i wyjątkowych marek.  Kampania ANSWEAR.com na sezon AW18 to moc inspiracji zaczerpniętych wprost ze światowych wybiegów i ulic modowych stolic.

Całej kampanii towarzyszą elektryzujące zdjęcia wizerunkowe oraz materiał video. Dynamiczny spot, w którym zaprezentowano stylizacje zaczerpnięte ze światowych wybiegów oraz mody ulicznej Paryża, Nowego Jorku czy Mediolanu, został zrealizowany we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska współtorząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski (Movement Director, który w swoim portfolio ma sesje m. in. z Victorią Beckham czy Stellą McCartney). Częścią kampanii jest również strona internetowa, dzięki której klienci ANSWEAR.com mogą poznać najgorętsze trendy AW18/19 oraz zobaczyć wpisujące się w nie stylizacje zaproponowane przez stylistów ANSWEAR.

 „ANSWEAR inspiruje, kreuje i podpowiada. Chcemy sprostać wymaganiom różnych osób, zarówno tych, które mają swój styl, jak i tych, którzy dopiero go poszukują. – mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce ANSWEAR.com”

Jesienno-zimowa kampania ANSWEAR prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, portale video (VOD, YouTube) oraz serwisy społecznościowe.

Napisane przez FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

zimowe kurtki

Modne fasony damskich kurtek zimowych

Lil Wayne, Ms. Lauryn Hill i wielu innych na TIDAL X BROOKLYN

Lil Wayne, Ms. Lauryn Hill i wielu innych na TIDAL X BROOKLYN