Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES.
Jesteśmy bardzo dumni, że do grona marek współpracujących z Semilac, dołącza polska marka YES. Kobiety kochają biżuterię, a dla naszych klientek ozdoby są idealnym uzupełnieniem stylizacji. Marka YES, podobnie jak my, promuje ideę siły kobiet. Zgodność celów i przekonań ma dla nas bardzo duże znaczenie przy wyborze partnerów. Jesteśmy pewni, że dotychczasowe projekty i te które są dopiero przed nami, wniosą nową wartość dla naszych klientek, i pozytywnie zaskoczą je nietuzinkowym i innowacyjnym podejściem. KAROLINA PRZYBYLSKA, INFLUENCER MANAGER MARKI SEMILAC.
Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.
Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac będą mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.
Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem.
Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafi do sprzedaży na początku września.
Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment:
Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask! Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób! MONIKA KLEJEWSKA, MARKETING MANAGER YES.
W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych czy rabatowych.