Nowe odsłony klasycznych elementów odzieży i niepowtarzalna personalizacja stylizacji to tylko nieliczne cechy, jakimi charakteryzuje się festival look. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu klimatowi oraz promowanej wolności wyrażania siebie moda festiwalowa ułatwia tworzenie nawet najbardziej ekscentrycznych stylizacji. Wprowadzenie odrobiny koncertowego szaleństwa do swojej codziennej garderoby jest dużo łatwiejsze niż się wydaje. Co więcej – większość prawdopodobnie już to zrobiła, nawet nieświadomie!
W szafie każdej it girl znajdziemy jeansową katankę, denimowe koszule, klasyczne rurki oraz hit ostatnich sezonów – mom jeans. Wśród trendów górują projekty w odcieniach denimu
z łączonych materiałów, mieszających ze sobą kolorystykę, które tworzą unikalny look.
Lato kocha zwiewne formy, takie jak maxi spódnice i sukienki. Nieodłączni towarzysze romantycznych stylizacji – kwiaty, koronka i falbany towarzyszyć będą nam przez cały wakacyjny okres. Wśród projektów, szczególną uwagę przykuwa kaskadowe ułożenie tiulu wzdłuż sukienki midi, co dodaje kreacji świeżości i looku à la Carrie Bradshaw. Dostępne na platformie Answear.com
Kolorystyka wykorzystana w kampanii nie zachowuje ścisłych granic. W ten sposób udowadnia, jak wiele różnorodnych połączeń możemy utworzyć – wystarczy dać dojść do głosu naszej wyobraźni. Znajdziemy w niej zarówno klasyczną biel i czerń, subtelne pastelowe odcienie, denimowe wariacje kolorystyczne, jak i soczyste neonowe odpowiedniki najmodniejszych barw sezonu.
Zaprezentuj swoją muzyczną duszę, wybierając unikatową stylizację z festiwalowych propozycji dostępnych na platformie Answear.com.
Sesja została wykonana na terenie Trójmiasta
Fotograf: Paulina Manterys
Modelka: Nicole Gregorczuk (Uncover Models)
Originally posted 2019-07-21 19:52:28.