Kubota prezentuje pierwszą linię odzieży. Marka kojarząca się z kultowymi klapkami z lat 90. zaskoczyła premierą kolekcji ubrań. Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Kilka dni po premierze ubrań nastąpi kolejna niespodzianka specjalna – nowa odsłona flagowego modelu klapka na Rzep.
|
Pierwsza linia odzieży od Kuboty
Marka właśnie zaprezentowała pierwszą linię ubrań, która otwiera nowy rozdział w swojej blisko 30-letniej historii. Kubota postawiła na wygodę, luz i streetwearowy styl. W kolekcji znajdziemy bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, szorty oraz akcesoria zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90., tworzący idealny duet z klapkami na rzep oraz skarpetami z logo marki.
Odzież łącząca geometryczny, przeskalowany print idealnie wpasowuje się w miejski styl i panujące trendy. Prosta forma, kolor i wygoda, to hasła, które najlepiej odzwierciedlają pierwszą kolekcję odzieży marki Kubota. Większość modeli powstała z surowców naturalnych, które idealnie nadadzą się na wakacyjny wypoczynek, ale sprawdzą się również w klimacie miejskim. Tkaniny, które zostały wybrane do stworzenia kolekcji ubrań to przede wszystkim miłe w dotyku, mięsiste dzianiny. Linia oparta jest o naturalne tkaniny – w składzie każdego z produktów znaleźć można m.in. 80% bawełny, a w przypadku T-shirtów 100%.
|
Zarówno kolekcja ubrań, jak i dodatków zachowana jest w nowoczesnej, energetycznej stylistyce, nawiązującej do klimatu vintage. Kubota to przede wszystkim kolor, dlatego w przypadku odzieży również odgrywa on bardzo ważną rolę. W kolekcji można odnaleźć mocne i wyraziste połączenia kolorystyczne.
|
|
Damska część kolekcji bazuje na bieli, czerni i pastelowym różu, przełamanych mocnym akcentem soczystej zieleni, która swym odcieniem totalnie porywa i przywołuje na myśl wakacyjny vibe. Kolekcja męska to z kolei bardziej stonowana kolorystyka. Znajdziemy w niej błękit, odcienie niebieskiego z kroplą szarości oraz bordo. Nie zabrakło również ponadczasowej bieli i czerni. Obie linie łączy geometryczny, przeskalowany print, do którego inspiracją były już wcześniej wspomniane lata 90., co było zabiegiem nieprzypadkowym.
|
Pierwsza kolekcja odzieży nawiązuje klimatem do czasów, kiedy narodziła się marka oraz kultowe klapki Kubota Rzep.
“Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą również znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby.” – mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota – Nasze ubrania można ze sobą dowolnie miksować, uzupełniając stylizacje licznymi modelami klapków i skarpet. W tegorocznej kolekcji nie zabraknie również bucket hatow, czapek z daszkiem oraz czapek panelowych. Pierwszy raz pojawi się również torba plażowa typu shopper, idealna na wakacyjny wyjazd. Premiera nowej kolekcji akcesoriów planowana jest na lipiec.”
|
|
Premiera pierwszej w historii kolekcji ubrań Kuboty wiąże się z jeszcze jednym ważnym wydarzeniem dla marki. W ciągu kilku dni od premiery odzieży, do oferty dołączą nie tylko liczne akcesoria, które powstały dla uzupełnienia linii odzieżowej. Nowością w ofercie będzie nowy model – Rzep 2.0, odświeżona wersja legendarnego modelu. Rzep 2.0 to połączenie klasyki z nowoczesnością. W nowej wersji flagowego modelu regulowany pasek został wzmocniony, a wyprofilowana podeszwa stała się grubsza i wyższa.
|
W obiektywie Łukasza Ziętka
Podczas sesji nowej kolekcji Kuboty za obiektywem stanął Łukasz Ziętek. Modele ubrani byli w stylizacje przygotowane przez Iwonę Łęczycką. Wsparciem na backstagu była choreografka Agnieszka Konopka. Z kolei za make-up odpowiadała Marianna Yurkiewicz. Za fryzury podczas sesji odpowiedzialny był Kamil Pecka.
Sesja, której myślą przewodnią była świeżość i nowoczesność odbyła się w Warszawie w Studio 99. Nie zabrakło również puszczenia oka w stronę lat 90., z których wywodzi się Kubota. Klimat vintage jest szczególnie widoczny na zdjęciach grupowych, które przywodzą na myśl popularne w tamtych czasach girlsbandy oraz boysbandy.
W sesji wystąpili modele: Nilufar, Kamila Irobi, Ania Moreno z agencji Uncovered, Michał Kot i Julia Suryś z United, a także Borys Bajan, Ivan Zaretski i Kuba Basiewicz z agencji As Management.
|
Ceny nowej kolekcji kuszą przystępnością. Zaczynają się już od 70 PLN za T-shirt. Pierwsza w historii marki kolekcja odzieży jest dostępna w nowo otwartym sklepie stacjonarnym Kubota w galerii Posnania w Poznaniu oraz w sklepie internetowym na kubotastore.pl. Zakupów oficjalnych klapków i akcesoriów można dokonywać także w popularnych marketplace’ach, np. Allegro, a także na Amazon.de. Stacjonarnie Kuboty można znaleźć w Galerii Młociny oraz Blue City w Warszawie.
|
|
O Kubocie
Historia marki rozpoczęła się w 1994 roku w Chinach, skąd sprowadzane były pierwsze klapki Kubota Rzep. W 2018 roku czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu. Od czasu reaktywacji Kubota stale poszerza swoją ofertę. W asortymencie marki oprócz klapków dostępne są także skarpety, czapki, worki i inne akcesoria, a także kolekcja odzieży. Kubota podejmuje się licznych współprac, a także angażuje się we wspieranie instytucji i akcji charytatywnych.
|
|
Bluza oversize w stylu vintage
|
|