Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tommy Hilfiger z kampanią Pass The Mic – jesień 2021

Marka Tommy Hilfiger, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – przedstawia kampanię wizerunkową na sezon jesień 2021. W projekcie zatytułowanym „Pass the Mic” – „podaj mikrofon” – udział biorą Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun i DJ Cassidy. Kampania wspiera ideę, według której każdy z nas ma moc, by zmienić świat – własny głos o wielkiej sile. Wspólnie z różnorodną grupą bohaterów, klienci i klientki marki zyskają globalną platformę wymiany inspiracji i poglądów.

Każda osoba wśród bohaterów kampanii skoncentruje się na wybranym temacie. Punktem wyjścia do poszukiwania wzajemnych inspiracji będą proste pytania: Co inspiruje Cię do działania na rzecz zmian? Co powiedziałbyś, gdyby świat Cię posłuchał? Co napędza Cię ku przyszłości? Co masz do powiedzenia? 

    • Yara Shahidi (Stany Zjednoczone) o pewności siebie: „Jestem światłem, przez które przyszłość rysuje się w jasnych barwach”. Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych talentów Hollywood, wielokrotnie nagradzana aktorka, producentka i studentka Harvardu używa swojego wyraźnego głosu i zasięgu, by wspierać budowanie własnej siły przez pewność siebie.
    • Anthony Ramos (Stany Zjednoczone) o społeczności: „Świat zmieniamy zmieniając to, kim jesteśmy – nie zapominając o tym, skąd pochodzimy”. Nagrodzony Grammy i nominowany do nagrody Emmy piosenkarz, aktor i gwiazda nadchodzącego filmu Transformers: Rise of The Beasts, podkreśla wagę wspólnoty i społeczności poprzez swoje zmysłowe utwory, prowokacyjne teksty i niekończącą się zdolność mówienia prawdy.
    • Jack Harlow (Stany Zjednoczone) o zaangażowaniu: „Słowa nic nie znaczą, jeśli nie są odpowiednio wypowiedziane”. Dzięki swojej szczerości, porywającym melodiom i błyskotliwemu poczuciu humoru, zdobywca wielu platynowych płyt i nominowany do nagrody Grammy raper porywa publiczność mówiąc o zaangażowaniu w walkę o swój cel.
    • Wizkid (Nigeria) o charakterze: „Próbowałeś tyle razy – i wciąż się podnosisz”. Millennialski pionier afrykańskiej branży rozrywkowej, uhonorowany Grammy wokalista i autor piosenek zgłębia siłę charakteru wśród swoich zaangażowanych fanów z całego świata.
    • Kim Soo-Hyun (Korea) o zmianie: „Mały ruch ku przyszłości tworzy piękne fale i zmienia świat”. Znany z ról w popularnych dramatach telewizyjnych i filmach, Kim inspiruje osoby wokół poprzez optymizm, motywowanie do zmian i stawanie w obronie tego, w co wierzy.
    • DJ Cassidy (Stany Zjednoczone) o „przekazywaniu mikrofonu”: „Podaj mikrofon dalej, podziel się światłem. Każda osoba, każdy głos może zmienić świat – co powiesz Ty?”. Twórca przełomowego serialu „Pass the Mic”, popularny na całym świecie DJ Cassidy jednoczy muzyczne ikony, od domu do domu przystawiając mikrofon do każdego głosu, który pragnie wyrazić siebie. Tak zmienia sposób, w który publiczność doświadcza muzyki. 

Kampania rusza 20 września 2021 roku, a aktywacja konsumencka – 25 września. Każdy z filmów, który wchodzi w jej skład, kończy się wezwaniem do interakcji: słowami „Podaję mikrofon. Co masz do powiedzenia?”. Widzowie będą mieli możliwość odpowiedzi w bezpośrednich wiadomościach, wysyłanych do profilu TOMMY HILFIGER na Instagramie.

„Każdy głos ma moc, by rozpalić świat,” mówi Tommy Hilfiger. „Jesteśmy tu, by całkiem dosłownie przekazać mikrofon. Najpierw podaliśmy go bohaterom kampanii. Następnie skierujemy uwagę ku głosom naszych odbiorców z całego świata, licząc na napędzenie istotnych, trwałych zmian. Jestem dumny, że kolekcja na jesień 2021 jest prezentowana przez tak niesamowitych i różnorodnych bohaterów, którzy dzielą się swoimi głosami z naszą publicznością”. 

Kampania „Pass the Mic” przedstawia kolekcję TOMMY HILFIGER na jesień 2021, która łączy nowoczesny koledżowy styl z ponadczasowymi ikonami mody i archiwalnymi projektami marki. W oparciu o ambitną misję Tommy’ego Hilfigera – by tworzyć modę, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich – najnowsza kolekcja powstała przy użyciu bardziej zrównoważonych metod i materiałów. Już dostępna na stronie tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie i w wybranych sklepach partnerskich. 

Przyjaciele i zwolennicy marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych przy użyciu hasztagów #TommyHilfiger, #PasstheMic i profili @TommyHilfiger.


Zobacz też:

Sztuka storytellingu, czyli jak tworzyć dobre historie dla Twojego biznesu

Checklista współpracy z influencerem: o tym musisz pamiętać!

Najważniejsze umiejętności, które powinna mieć każda osoba działająca w marketingu

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *