Nikomu nie trzeba przedstawiać warszawskiej ulicy Mokotowskiej. Słynie ona z przepięknych kamienic, wielu stylowych butików, jak i przytulnych kawiarni, gdzie można spędzić przerwę podczas zakupowego szaleństwa. Z końcem sierpnia do obowiązkowych punktów na modowej mapie stolicy dołączył butik polskiej marki odzieżowej – Misha, położony przy ulicy Mokotowskiej 45.
Misha to polska marka odzieżowa, która istnieje na rynku od 2018 roku. Już od samego początku zyskała wierne klientki, które z niecierpliwością czekali na kolejne kolekcje, projektowane przez Patrycję Wąsalę. Zwiewne, kobiece kreacje na tyle szybko skradły serca, że stacjonarny salon był jedynie kwestią czasu – aby jak najszybciej usprawnić klientkom zakupy. Oficjalne otwarcie butiku zostało podzielone na dwie części – pierwszą skierowaną do zapoznania mediów z najnowszymi projektami oraz druga, podczas której konsumenci mogli na żywo zobaczyć propozycje na zbliżający się sezon, nabyć je w bardzo okazyjnych cenach oraz porozmawiać z projektantką odpowiedzialną za ulubione projekty #mishagirls.
Asortyment dostępny w stacjonarnym butiku jest dużo szerszy niż w dotychczasowych sklepach stacjonarnych oraz pozwala sprawdzić materiał i fason, co zapewnia swobodę zakupów i jeszcze bardziej ułatwia wybór. Z okazji wydarzenia został zorganizowany również konkurs we współpracy Misha x Glamour, w którym na laureatki czekała stylizacja z ulubienicą gwiazd – Magdą Jagnicką. Przepyszny catering zapewnił team z Wody Ognistej, a oprócz upominków od marki, goście otrzymali również w prezencie kosmetyki naturalne od Cosmepick.
Originally posted 2019-09-19 18:09:49.