Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

L’occitane – nowa kampania na Dzień Matki

loccitane

Kampania z okazji Dnia Matki to już drugi projekt L’Occitane opierający się na idei Employee Advocacy, w którym pracownicy stają się również Ambasadorami marki.

W ubiegłym roku oddaliśmy głos 7 wspaniałym Dziewczynom, aby opowiedziały o swoich ulubionych kosmetykach i zobowiązaniach jakie mamy wobec innych i wobec świata; codziennych gestach wspierających ekologię, środowisko i działalność charytatywną. W tym roku postanowiliśmy wspólnie celebrować święto wszystkich Mam, bo uważamy, że macierzyństwo to piękny czas, a relacja między matką i dzieckiem jest najbliższa, najsilniejsza i zupełnie wyjątkowa.

Sesja zdjęciowa przedstawiająca 6 Dziewczyn z L’Occitane w towarzystwie swoich Dzieci lub Mam została zrobiona telefonami komórkowymi. I choć fotografie nie są doskonałe technicznie, na pewno są autentyczne, naturalne i pełne emocji. W normalnych warunkach, spotkalibyśmy się na planie zdjęciowym w profesjonalnym studio i z profesjonalną ekipą fotograficzną, ale pandemia pokrzyżowała nam plany i ze względów bezpieczeństwa zdjęcia powstały w domach naszych bohaterek. I wiecie co? Uwielbiamy je, bo są prawdziwe!

Przeczytaj więcej o kampanii: https://admonkey.pl/dzien-matki-w-loccitane

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *