in

SHOWROOM.PL z własnym podcastem

podcast dziewczyny z sąsiedztwa

Marka SHOWROOM.PL uruchomiła własny podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Za realizację projektu odpowiada agencja Słucham.

Podcast jest częścią platformy komunikacyjnej „Mamy tyle wspólnego”, wokół której skupiają się działania prowadzone przez markę. W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. Podcast poprowadzi Joanna Okuniewska, autorka popularnych podcastów „Tu Okuniewska” oraz „Moje przyjaciółki idiotki”. Pierwszy odcinek został wyemitowany 6 listopada.

Posłuchaj podcastu “Dziewczyny z sąsiedztwa”: http://tiny.cc/Dziewczyny 

 – Chcemy pokazać, że kobiety mogą się bardzo różnić, ale jest wiele płaszczyzn, na których mogą się porozumieć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tworzenie własnego podcastu. Wierzę w ten format dotarcia do naszych konsumentek, chcemy budować wizerunek marki bliskiej kobietom, a podcast, zważywszy na profil słuchacza i jego stopień utrzymania uwagi, jest do tego idealnym medium. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” będziemy prowadzić rozmowy o inspiracjach, pragnieniach, wyzwaniach i radości z bycia kobietą  – mówi Anna Waśko, Head of PR & Brand w Showroom.pl.

Podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny na Spotify, Apple Podcasts, na YouTube i innych, mniejszych platformach podcastowych. Za koncept kreatywny i nadzór nad powstawaniem podcastu odpowiada, specjalizująca się w marketingu podcastów i reprezentacji twórców, agencja Słucham. Projekt realizowany jest we współpracy z Podigee, platformą hostingu i analityki dedykowaną twórcom podcastów. Realizacją nagrań podcastów zajmuje się Domofonia, a postprodukcją Szafa Pełna Dźwięków.

 

Originally posted 2019-11-12 17:58:44.

Written by FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Spotkanie informacyjne dla marek zainteresowanych udziałem w międzynarodowych targach mody COTERIE

wkruk rolex

Rolex, Cartier i Chopard w W.KRUK. Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych