Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Christy Turlington na okładce wrześniowego Vogue

Pierwszy polski September Issue już 14 sierpnia. Na okładce supermodelka Christy Turlington.

Wrzesień to dla „Vogue’a” najważniejszy miesiąc. September Issue ukazuje się na otwarcie sezonu jesienno-zimowego. Zawsze jest wyjątkowy a jego treść to esencja tego, co przez najbliższe 6 miesięcy będzie się liczyć. Polskie wydanie, równie mocno jak jego międzynarodowe odpowiedniki, skupia się na modzie. I to na modzie przez duże M, jak podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny magazynu. Do September Issue dołączono specjalny dodatek – Zeszyt Trendów – w którym redakcja analizuje najważniejsze kolekcje i tendencje sezonu. Razem ponad 330 stron sesji, zdjęć i artykułów.

Christy Turlington – określenie supermodelka powstało właśnie z myślą̨ o niej, Naomi Campbell i Lindzie Evangeliście. To chodząca legenda, która w 1994 roku pojawiła się aż na sześciu okładkach „Vogue’a”. I występuje na nich do dziś. Była równocześnie twarzą Chanel, Versace, Valentino i Prady. Występowała w słynnych teledyskach George’a Michaela.

Dziś poświęca swój czas i uwagę fundacji Every Mother Counts (Każda matka się liczy), która wspiera organizacje pozarządowe w krajach, gdzie zdrowie kobiet w ciąży i podczas porodu bywa zagrożone.

Na sesję redakcję „Vogue Polska” Christy Turlington zaprosiła do East Hampton. W najważniejszym okładkowym ujęciu, stylistka Julie Pelipas, na co dzień szefowa działu mody „Vogue Ukraine”, nieprzypadkowo wykorzystała przypinkę ze słynnym logo Mody Polskiej. Jednak Christy nie jest jedyną ikoną mody, którą znajdziemy w September Issue. Caroline de Maigret, uosobienie francuskiego szyku i autorka „Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś” nalegała, by zdjęcia zrobić w Warszawie. Chciała także, żeby ubrania pochodziły tylko od polskich projektantów. Nic dziwnego, skoro w jej żyłach płynie krew Poniatowskich. Do swojego domu zaprosiła nas kolejna ikona mody – Małgorzata Bela, modelka, aktorka i Editor at Large „Vogue Polska”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *