Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Czy wiecie co to jest About You?

Pawnie widzieliście teaserowe reklamy telewizyjne About You. Więc już tłumaczę co to jest: www.aboutyou.pl to modowy sklep internetowy, który teraz wystartował z jedną
z największych kampanii launchujących w Polsce.

Value Media, dom mediowy należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, jest odpowiedzialny za kompleksową strategię mediową wprowadzenia na polski rynek modowego sklepu internetowego About You. Współpraca, nawiązana w wyniku wygranego przetargu, dotyczy jednej z największych kampanii na polskim rynku.

ABOUT YOU, to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowych w Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.

W roku finansowym  2018/2019 spółka zamierza zwiększyć dochód z 283 milionów euro  do kwoty 450 – 480 milionów euro, co odpowiada rocznej wartości transakcji przekraczającej 1,6 miliarda euro. Na polskiej stronie ABOUT YOU odnaleźć można blisko 50.000 produktów ponad 500 marek.

Platforma wyróżnia się dostosowaniem oferty do indywidualnego stylu każdego klienta. W Polsce, kluczowe działania komunikacyjne i reklamowe nowego sklepu internetowego About You, zaczynają się w momencie rozpoczęcia współpracy z Value Media, w sierpniu br.

„Pozyskanie About You to kolejny sukces Value Media na rynku mediowym, który potwierdza wysokie kompetencje, rzetelną analizę i biznesowe podejście do celów Klienta. Wygrana cieszy nas, tym bardziej, że do samego końca konkurowaliśmy z największymi domami mediowymi o projekt, który na stałe zmieni układ sił na rynku odzieżowym e-commerce. Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji marki About You w Polsce
i umocnienie jej pozycji poprzez jedną z największych kampanii w ostatnim czasie. Ogromna skala działań i możliwość budowania strategii komunikacji marki w mediach od samego początku, pozwolą nam w pełni wykorzystać unikalne know-how i kompetencje zespołu”
– mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *