PUMA prezentuje najnowszą odsłonę projektu PUMA Talents. Jest to kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. W ramach pierwszej odsłony projektu Daria Zawiałow, ambasadorka programu i marki, zaprosiła do współpracy dwóch artystów – Ralpha Kaminskiego i Schaftera.
Efektem tej kolaboracji jest wspólnie nagrana piosenka Czy Ty słyszysz mnie? i wyjątkowy teledysk, a hasło przewodnie tej aktywacji to Talent is not a crime. Działania marki skierowane są do wszystkich młodych ludzi, którzy podążają za swoim talentem i mają odwagę być inni.
PUMA Talents to inicjatywa, której celem jest wspieranie młodych polskich artystów, a wybór zaproszonych do niej muzyków nie był przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem jest ogromny talent i pasja.
Tym projektem chcemy pokazać, że wielki talent nie zawsze idzie w parze z akceptacją otoczenia i popularnością.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA – „Wierzymy w to, że ważna jest odwaga do podążania za swoją pasją bez względu na opinie innych. Takich ludzi mocno wspieramy. I właśnie tacy są artyści, których zaprosiliśmy do współpracy.
Piosenka Czy Ty słyszysz mnie? powstała w ramach najnowszej odsłony projektu PUMA Talents i została stworzona przez Darię Zawiałow oraz Michała Kusha z udziałem Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Utwór jest połączeniem różnych osobowości i stylów muzycznych. Artyści zwracają się w piosence do młodych, zdolnych ludzi i razem z marką PUMA chcą udowodnić, że miarą prawdziwego talentu nie zawsze jest popularność, tylko oryginalność i indywidualizm.
Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera ze zdjęciami Wojciecha Zielińskiego. Akcja teledysku dzieje się w szkole, ponieważ to tam najczęściej młodzi ludzie odkrywają w sobie nowe talenty, które nie zawsze są rozumiane i akceptowane przez innych. Marka PUMA i artyści, biorący udział w projekcie, chcą oddać głos tym wszystkim niepokornym, młodym ludziom, którzy bez względu na opinie otoczenia podążają pod prąd za swoją pasją i mają odwagę być inni. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa, zrealizowana w szkole przez fotografa Kamila Kotarbę.
Za strategię i kreację aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanie DO YOU oraz Uliczne Legendy. Agencja high& jest również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i współpracę z artystami.
Za produkcję klipu i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Havas Media. Produkcją i wydawcą utworu jest Sony Music Entertainment Poland. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami oraz wysyłkę kreatywną do influencerów odpowiedzialna jest Aliganza.
- Przewodnik po balerinach damskich
- Polskie studio postprodukcyjne dla Versace
- Pomysły na tiktoki makijażowe – 37 propozycji
Originally posted 2019-06-06 14:54:58.