w ,

Anna Wędzikowska pierwszą pasażerką Uber Black

anna wędzikowska uber black

Uber wprowadza właśnie do Polski nową usługę premium: Black. Dzięki niej mieszkańcy stolicy będą mogli zamówić przejazd samochodami takich marek jak Jaguar, Lexus czy Mercedes Benz klasy C, CLS, E i S. Właśnie to ostatnie auto miała okazję testować Anna Wendzikowska, dziennikarka filmowa.

Jak sama przyznaje, na wiele swoich wywiadów z gwiazdami Hollywood i dużego ekranu przyjechała właśnie z Uberem. Na jej oficjalnym kanale na Instagramie można zobaczyć, jak wyglądała jej jazda testowa.

Black, czyli Uber w wersji premium

Auta premium ze skórzaną tapicerką i najwyżej oceniani kierowcy za kółkiem. To dwa główne filary Black. Wszystkie samochody, które można zamawiać w nowej usłudze Ubera, muszą być wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mieć w standardzie skórzane fotele.

Auta dostępne w tej opcji przejazdu w aplikacji Uber muszą spełniać też restrykcyjne wymogi co do ich klasy i modelu. Na liście samochodów dostępnych w usłudze Black znajdą się nie tylko piękne, czarne limuzyny, lecz również takie marki, jak: Cadillac, Volvo, Jaguar, Nissan Infiniti, Volkswagen – Arteon i Phaeton, Infiniti, Mercedes Benz – klasy C, E, S i CLS, Lexus, BMW – serii 4,5,6,7; M i M5, Audi A5-A8, Audi Q7 i Q8, Audi S5-S8, Aston Martin, Maserati, Bentley, Rolls-Royce, Tesla – modele S i X, Maybach 57 i 62 oraz Porsche Panamera, Cayenne i Macan.

Po stołecznych ulicach jeździ aktualnie około 40 takich samochodów, ale docelowo będzie ich zdecydowanie więcej. Za kierownicą w Black spotkamy też najwyżej ocenianych kierowców, ubranych w stylu smart casual, których średnia ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa od 4,8.

Na wywiad z Cooperem pojechałaby Uberem

Pierwszą pasażerką Black w Polsce, która odbyła jazdę testową w opcji Black, była Anna Wendzikowska, dziennikarka filmowa i telewizyjna.

Gdybym mogła zabrać jedną gwiazdę Hollywood na dłuższą przejażdżkę z Uberem, bez wątpienia byłby to Bradley Cooper. Z dwóch czy trzech rozmów, które z nim przeprowadziłam, pozostało we mnie wrażenie… niedosytu. W zeszłym roku zachwyciłam się jego rolą w „Narodzinach gwiazdy”. Myślę, że jest jedną z tych osób, które po prostu trzeba lepiej poznać -mówi Anna Wendzikowska.

W związku z częstymi wyjazdami za granicę i specyfiką jej pracy, Anna Wendzikowska często korzysta z aplikacji takich jak Uber, dojeżdżając na wywiady ze sławnymi aktorkami i aktorami Hollywood. Z przejazdu w wersji Black miała okazję korzystać już wcześniej, podczas pobytu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Z Black miałam pierwszy raz styczność podczas ostatniego pobytu w Dubaju i od razu byłam zachwycona. Już po pierwszym przejeździe wiedziałam, że do końca mojego pobytu będę korzystać tylko z niej. Sam przejazd był komfortowy i przyjemny, więc wystawiłam kierowcy maksymalną notę, czyli 5 gwiazdek. Na pewno jeszcze nieraz, korzystając z aplikacji Uber, wybiorę przejazd w wersji Black. Brakowało mi w naszym kraju tego rodzaju usługi i cieszę się, że ktoś w końcu dostrzegł tę lukę i znalazł rozwiązanie. Black to świetna opcja zarówno dla osób ceniących sobie najwyższy komfort przejazdu, a także sprawdzające się w sytuacjach biznesowych czy podczas specjalnych okazji, jak chociażby ślub czy kolacja ze znajomymi


mówi Anna Wendzikowska.

Black jest czwartą, obok UberX, Select i Van, opcją przejazdu, z której mogą korzystać użytkownicy aplikacji w Warszawie.

Uber Black – ceny

Minimalna wartość przejazdu w aplikacji Uber w opcji Black wynosi 30 zł, a cena samej usługi – podobnie jak w przypadku pozostałych opcji – jest znana z góry, przed akceptacją kursu przez użytkownika. Black to rozwiązanie zarówno dla osób ceniących sobie najwyższy komfort przejazdu, a także sprawdzające się w sytuacjach biznesowych czy podczas specjalnych okazji, jak chociażby ślub czy kolacja ze znajomymi.


Originally posted 2019-02-28 18:02:08.

Napisane przez FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

tyla gap

Moda w rytmie Jungle – autorka hitu “Water” Tyla i zespół Jungle w nowej wiosennej kampanii marki GAP

Ellen von Unwerth autorką kwietniowej okładki Vogue Polska