Praca w marketingu
Więcej treści
-
Kim jest i co robi freelancer?
Freelancer to osoba pracująca na własny rachunek, niezależna od tradycyjnego zatrudnienia w jednym miejscu pracy. Swoje usługi oferuje różnym klientom, często na zasadzie umowy o dzieło lub umowy zlecenia. Freelancerzy mogą pracować zdalnie, z dowolnego miejsca na świecie, co daje im dużą swobodę w zarządzaniu swoim czasem i miejscem pracy. W jakich branżach może pracować […] Więcej
-
Wykorzystanie ChatGPT w pracy Social Marketing Managera
Zarządzanie mediami społecznościowymi w kontekście marketingu to zadanie, które wymaga umiejętności twórczego pisania, analizy trendów, interakcji z odbiorcami i zarządzania kryzysowego. Na szczęście, technologia AI oferowana przez ChatGPT może przynieść ulgę w tych obszarach, zwiększając efektywność i produktywność Social Marketing Managerów. Tworzenie treści Pierwszy obszar, w którym ChatGPT może pomóc, to tworzenie treści. Ta AI […] Więcej
-
Recommerce – trend zakupowy, który pokochało 9 na 10 Europejczyków
Nawet jeśli nie wiesz, czym jest recommerce, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że już dawno korzystasz z tego rozwiązania. Jeśli dbasz o środowisko, szukasz oszczędności albo lubisz wyszukiwać oryginalne przedmioty, recommerce ma udział w życiu Twoim i większości Europejczyków. Jak wynika z badań aż 9 na 10 osób z naszego kontynentu korzysta z tego rozwiązania. Co […] Więcej
-
Co trzeba zrobić żeby być Influencerem? 8 ważnych kroków, których nie można pominąć
Bycie influencerem wymaga połączenia wielu umiejętności i strategii. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby stać się influencerem: Zdefiniuj swoją niszę: Zdecyduj, na czym chcesz się skupić. Może to być moda, podróże, technologia, uroda, fitness, kulinaria, lifestyle, edukacja, biznes, czy cokolwiek innego, co Cię interesuje i w czym czujesz się komfortowo. Ważne jest, aby wybrać […] Więcej
-
Wykorzystanie ChatGPT w pracy marketing managera
ChatGPT, rozwinięcie technologii sztucznej inteligencji (AI) opracowanej przez OpenAI, ma potencjał do rewolucjonizowania różnych obszarów biznesu, w tym marketingu. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom językowym, ChatGPT może wspierać managerów marketingu na różne sposoby, od generowania treści po analizę danych i prognozowanie. Wsparcie strategii treściTworzenie efektywnych i angażujących treści jest kluczowe dla każdej strategii marketingowej. ChatGPT, z […] Więcej
-
Rady dla początkujących influencerów – o czym musisz pamiętać?
W sieci znajdziesz liczne rady dla influencerów, które mają pomóc Ci w zwiększaniu zasięgów i budowaniu zaangażowanej społeczności. I choć nie ma jednoznacznego przepisu na sukces, zwracając uwagę na pewne czynniki, możesz rozwinąć własne konto i grono odbiorców. Czy wiesz , jakie wskaźniki są ważne i na co zwracają uwagę marki? A może zastanawiasz się […] Więcej
-
& Other Stories prezentuje ręcznie malowane nadruki w limitowanej kolekcji Savoir
Odkryj nieziemskie kwiatowe wzory zawarte w najnowszej kolekcji Savoir od & Other Stories. Fantazyjne połączenie kształtów, materiałów klasy premium i ręcznie malowanych, archiwalnych nadruków pozwoli Ci zamienić każdy dzień w wyjątkową okazję. & Other Stories maluje przed naszymi oczami obietnicę tego, co czeka nas w najnowszej, wyrafinowanej kolekcji ośmiu sukienek. Przyciągające wzrok kroje, podkreślone zostały […] Więcej
-
Brief w branży reklamowej i marketingu – czym jest i dlaczego warto go mieć?
W świecie reklamy i marketingu, brief to dokument zawierający istotne informacje na temat kampanii, który służy jako przewodnik dla agencji oraz innych zespołów. Jest on kluczowym elementem w tworzeniu skutecznych działań marketingowych, ponieważ pozwala na lepsze zrozumienie celów, oczekiwań i potrzeb klienta. Czym dokładnie jest brief, jakie informacje powinien zawierać, oraz jakie są jego korzyści […] Więcej
-
Wypalenie zawodowe? Za niskie zarobki? Nadmierny stres? Może to już czas, by zmienić branżę!
Obecnie zmiana zawodu nie jest niczym zaskakującym. Wiele osób się na to decyduje, choć motywacje mogą być naprawdę różne. Jeśli i Tobie po głowie chodzi taki pomysł, to możesz zastanawiać się, jak zmienić branżę, ale przede wszystkim – czy to na pewno dobra decyzja? Kiedy warto zmienić zawód? Świat tak szybko idzie do przodu, że […] Więcej
-
Pisanie bloga lifestylowego – od czego zacząć?
Pisanie bloga lifestylowego może być ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Blogi lifestylowe są zwykle osobiste, a ich twórcy dzielą się swoimi doświadczeniem, zainteresowaniami, przemyśleniami i stylem życia. Oto kilka kroków, które pomogą Ci rozpocząć: Określ temat i niszę: Zastanów się, co chciałbyś przekazać swoim czytelnikom. Jaki aspekt Twojego życia jest dla Ciebie najbardziej interesujący? Może to […] Więcej
-
Jak zarabiać na grupie na Facebooku? Poznaj sprawdzone sposoby na generowanie zysków
Czy wiesz, że zarabianie na Facebooku sprowadza się nie tylko do firmowego fanpage’a i reklam sponsorowanych? Wiele osób zapomina o potencjale, jaki niosą za sobą grupy tworzone w ramach tej platformy. To duży błąd, bo zarabianie na grupie na Facebooku jest możliwe nie tylko, gdy została założona przez Ciebie. Co więcej, istnieje kilka sposobów, na […] Więcej
-
Jak pisać bloga modowego? O czym pisać i gdzie znaleźć inspiracje
Jak pisać bloga? Pisanie bloga to proces twórczy, który łączy pasję, wiedzę i umiejętności komunikacji z czytelnikiem. Aby zacząć, wybierz temat, który Cię interesuje i zainspiruje do długotrwałego zaangażowania. Następnie, planuj regularne publikacje wpisów, dbając o jakość treści oraz spójność stylistyczną. Ważne jest również, aby pisać w przystępny sposób, który przyciągnie uwagę czytelników i sprawi, […] Więcej