Więcej treści

  • Other Stories
    w

    & Other Stories z nową kolekcją

    Słoneczne dni i długo wyczekiwane wakacje zbliżają się wielkimi krokami! W takim czasie każda z nas chce wyglądać i czuć się wspaniale. Na szczęście marka & Other Stories przygotowała dla nas niezwykłą kolekcję, która łączy codzienne elementy z wyrazistymi dodatkami, tworząc fantastyczny, niewymuszony letni styl. Wysokiej jakości krawiectwo i koszulowe materiały w żywych kolorach to […] Więcej

  • kaszmirowy koc cos
    w

    Kaszmirowe koce od COS i BEGGxCO

    Tej zimy do oferty COS dołączą odpowiedzialnie produkowane koce, wykonane z mieszanki delikatnego kaszmiru i wełny jagnięcej. Kapsułowa seria produktów powstała we współpracy ze szkocką marką dzianin Begg × Co łączy dziedzictwo i tradycyjne rzemiosło ze współczesnym stylem – i wprowadzi do naszych domów przytulny luksus. Tkane i dziane akcesoria, ubrania i artykuły gospodarstwa domowego […] Więcej

  • buty sportowe damskie
    w

    Jakie buty sportowe damskie są modne w 2022 roku?

    Buty sportowe damskie już od dawna są nie tylko dodatkiem do uprawiania różnych dyscyplin. Moda przyjęła je z otwartymi ramionami, podobnie jak najgorętsze nazwiska projektantów kolekcji obuwniczych. Buty sportowe damskie na stałe zagościły w stylizacjach nowoczesnych i miejskich. W jakiej odsłonie w tym roku ten model będzie królował na ulicach polskich i światowych miast? Gdzie […] Więcej

  • TOMMY HILFIGER
    w

    Tommy Hilfiger z kampanią Pass The Mic – jesień 2021

    Marka Tommy Hilfiger, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – przedstawia kampanię wizerunkową na sezon jesień 2021. W projekcie zatytułowanym „Pass the Mic” – „podaj mikrofon” – udział biorą Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun i DJ Cassidy. Kampania wspiera ideę, według której każdy z nas ma […] Więcej

  • puma
    w

    Killian Hayes ambasadorem marki PUMA

    PUMA ogłosiła podpisanie kontraktu z Killianem Hayesem, jednym z najbardziej obiecujących młodych sportowców we Francji. Obrońca Detroit Pistons (NBA) będzie pełnił rolę globalnego ambasadora marki. Killian Hayes, urodzony na Florydzie, większość swojego życia spędził we Francji, gdzie jego ojciec grał zawodowo w koszykówkę. Killian, który identyfikuje się jako gracz francusko-amerykański, zdobył sławę w Stanach Zjednoczonych […] Więcej

  • zalando
    w ,

    Maciej Musiałowski i Gamou Fall bohaterami męskiej kampanii Zalando

    Zalando przedstawia kampanię „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”, promującą męską odzież i akcesoria, z udziałem gwiazd z Polski i z Czech.  Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale chcieliby aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób. Bohaterowie kampanii prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają […] Więcej

  • prosto wyborowa
    w ,

    PROSTO z lat 90. – nowa kampania marki Wyborowa

    Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań i przedstawia unikalną kolekcję stworzoną w kooperacji z PROSTO. W nowej odsłonie kampanii Włącz Tryb Spotkań marka Wyborowa wraz ze swoim ambasadorem Wojtkiem Sokołem przywołuje klimat lat 90. Dla jednych nawiązania do epoki VHS’ów i hip-hipowych kaset magnetofonowych to czasy retro. Inni odnajdą w kampanii […] Więcej

  • ciuchy lidl
    w

    Ciuchy LIDL

    Po sukcesie pierwszej kolekcji #lidlfancollection z logo Lidla, sieć wprowadza kolejną odsłonę tych kultowych już ubrań. Rozchwytywana kolekcja Produkty z kolekcji #lidlfancollection to jedne z najgorętszych towarów ostatnich miesięcy. Pierwszy drop zniknął z półek w ekspresowym tempie, a o odzieży z logotypem Lidla pisały największe media w Polsce. Podobna sytuacja miała miejsce we wszystkich krajach, gdzie wchodziła ona […] Więcej

  • zero waste home
    w

    Zestaw początkującego fana zero waste

    Najważniejszym elementem życia w stylu zero waste powinna być rozwaga. Za każdym razem, kiedy chcemy coś kupić, warto zadać sobie kilka pytań: czy naprawdę tego potrzebuję? Czy nie mam już czegoś podobnego w domu? Jak moja decyzja wpłynie na środowisko naturalne? Czasami chcąc zrobić coś dobrego, w rzeczywistości podejmujemy bardzo nieracjonalne decyzje. Wydaje nam się, […] Więcej

  • sweter oversize
    w

    Sweter oversize na 4 sposoby

    Choć zwrot 'sweater weather’ dla wielu fanów mody kojarzy się z jesienią, dziś możemy go śmiało użyć opisując wiosenną aurę. Pogoda w Polsce jest zmienna – trzy dni słoneczne w tygodniu, cztery pochmurne i chłodne. Podpowiadamy jak stworzyć zestawy odpowiednie do pogody, mając za bazę wełniany sweter oversize, który posiada doskonałe właściwości termoregulacyjne. To model, […] Więcej

  • GUESS Originals x Pleasures fot. Kenneth Capello (1)
    w

    GUESS? PRZEDSTAWIA KOLEKCJĘ GUESS ORIGINALS x PLEASURES DREW BARRYMORE

    Marka GUESS? przedstawia kolekcję kapsułową GUESS Originals x PLEASURES Drew Barrymore, która powstała we współpracy z marką PLEASURES. Kolekcja ubrań i dodatków składająca się z 36 elementów, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, wyróżnia się nadrukami zrealizowanej w latach 90. niezapomnianej kampanii GUESS z udziałem Drew Barrymore. Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach GUESS oraz […] Więcej

  • vinted
    w ,

    60% ankietowanych z nas chce pozbyć się nadmiaru ubrań w sposób odpowiedzialny [raport Vinted]

    Wysoka świadomość modowa w Polsce. Badanie przeprowadzone przez Vinted mówi, że 60% ankietowanych Polaków* chce pozbyć się nadmiaru ubrań w sposób odpowiedzialny. Vinted.pl to największa w Europie platforma handlowa dedykowana modzie. Założona została w 2008 roku na Litwie przez dwójkę przyjaciół – Mildę Mitkute i Justasa Janauskasa. Obecnie firmą kieruje dyrektor generalny Thomas Plantenga, a […] Więcej

Załaduj więcej
Gratulacje. Dotarłeś do końca internetu.