w , ,

Trzecia edycja Bread&&Butter by Zalando z rekordem

Bread&&Butter by Zalando (B&&B), jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Europie, odbyło się po raz trzeci w Berlinie. Tegoroczna edycja przyciągnęła aż 35 000 odwiedzających, a jednym z głównych tematów wydarzenia była personalizacja oraz wzmacnianie wrażeń kupującego. W trakcie imprezy powołana do życia została koncepcja „See Now, Buy Now”, ruszył również zintegrowany ze stroną Zalando, dostępny przez cały rok Fashion Store.

Tegoroczna edycja przebiegła pod hasłem „Pop-Up of Style and Culture” i uczestniczyło w niej 43 wystawców marek, takich jak adidas originals, MAC Cosmetics, Nike i Vans. Co więcej, odbyło się także ponad 100 premier produktów i limitowanych edycji. Bread&&Butter to także 6 pop-upowych pokazów mody, 9 dyskusji panelowych wspieranych muzycznymi atrakcjami z udziałem takich osobistości jak Ms. Lauryn Hill czy Jaden Smith.

– W tym roku Bread&&Butter zaoferowało ekscytującą mieszankę stylu i kultury z dużą różnorodnością marek i występów. Impreza została wyprzedana w każdym z trzech dni, włączając w to rekordowe liczby zwiedzających w sobotę – mówi Carsten Hendrich, Vice Prezydent Creative Lab w Zalando. Pokazuje to, że sposób, w jaki rozwijamy B&&B, naprawdę zaspokaja potrzeby naszej grupy docelowej. Pozostając wiernym berlińskiemu duchowi stworzyliśmy żywą, inspirującą atmosferę do eksperymentowania z trendami i dzielenia się pomysłami w modzie, muzyce i kulturze – dodaje Carsten Hendrich.

Personalizacja Customer Experience

Już poprzednia edycja Bread&&Butter zapowiadała, że w tym roku rozwój rozwiązań z zakresu personalizacji i dostosowanie do potrzeb klienta będą najważniejszymi tematami podczas całego wydarzenia. Wiele marek wprowadziło je na wyższy poziom, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia i unikalne produkty: personalizowane trampki i koszule, limitowane edycje, krawiectwo i nail art. Dzięki temu zwiedzający spędzili na imprezie więcej czasu niż w ubiegłym roku.

 

– Personalizację, obok produktów limitowanych i specjalnych, postrzegam obecnie jako jedne z największych trendów w branży mody. Czy to online czy offline, marki muszą opowiadać historię poprzez produkty, które oferują i pokazać, co sprawia, że są one wyjątkowe. Szczególnie jeśli chodzi o Generation Next, modnych i mobilnych klientów w przedziale wiekowym 20-30 lat – mówi Hendrich. Jestem pod wrażeniem, jak różne marki zinterpretowały ten trend w trakcie całego Bread&&Butter i jak szerokim echem odbiło się to wśród naszych gości.

Łączenie online i offline: Nowy hub Bread&&Butter w Zalando

Bread&&Butter organizowany jest w Berlinie przez Zalando od 2016 roku i bardzo szybko stało się jednym z najważniejszych wydarzeń modowych w Europie. Prezentowane są na nim najnowsze modowe trendy, ekskluzywne produkty, można wziąć również udział w występach artystycznych, a na miejscu są obecni najważniejsi influencerzy i przedstawiciele branży.

Od momentu przejęcia przez Zalando trzy lata temu, B&&B przekształciło się z zamkniętych targów branżowych, odbywających się cyklicznie od 2001 roku, w wydarzenie konsumenckie. W związku z tym tegoroczna edycja wprowadziła koncepcję „See Now, Buy Now”, łącząc ze sobą zakupy online i offline. Podczas imprezy klienci mogli kupić premierowe produkty bezpośrednio na miejscu lub w nowo uruchomionym hubie Bread&&Butter na platformie modowej Zalando, gdzie marki oferują ekskluzywne premiery przez cały rok. Przykładem jest model adidas Falcon W, dostępny online w hubie od 6 września. Premierze towarzyszyć będzie przejęcie strony głównej Zalando przez adidasa na 24 godziny tego samego dnia.

– Granice między online a offline dalej się zacierają. Widzimy to również, gdy patrzymy na zasięg Bread&&Butter stworzony w mediach społecznościowych, zwłaszcza poprzez treści generowane przez użytkowników – mówi Hendrich. W ciągu najbliższych kilku tygodni przeprowadzimy bardziej szczegółową ocenę tego wydarzenia, ale już teraz mogę powiedzieć, że trzecia edycja Bread&&Butter była naszą najbardziej udaną, będąc również świetną okazją do rozpoczęcia obchodów dziesiątej rocznicy istnienia Zalando.

Originally posted 2018-09-05 13:19:41.

Napisane przez FashionPRGrrrl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ikea z produktami dla kolekcjonerów

L’OCCITANE en Provence + Risk made in Warsaw